Szeptember 1-től az MVM Next veszi át az egyetemes áramszolgáltatást az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatási területén, így Budapesten is. A váltás miatt az ELMŰ-ÉMÁSZ arra kéri az ügyfeleit, hogy a minél pontosabb elszámolás érdekében augusztusban a megszokott módon adják majd meg mérőállásukat. Az érintett, zömében lakossági ügyfelek augusztus 31-i dátummal végszámlát kapnak majd – közölte a szolgáltató.
A szeptember 1-i szolgáltatóváltás a villamosenergia-ellátást nem érinti, és nem vonatkozik az ELMŰ-ÉMÁSZ-szal jelenleg is versenypiaci szerződésben álló ügyfelekre - számukra továbbra is a vállalat biztosítja változatlanul a villamosenergia-szolgáltatást.
A szolgáltatóváltás nincs hatással a villamos energia árára.
A számlák kiegyenlítésével kapcsolatos szabály, hogy minden számlát annak a szolgáltatónak kell befizetni, amely azt kiállította. Tehát az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól kapott számlákat szeptember 1. után is még a régi szolgáltató felé kell rendeznie. Ugyanez érvényes a részletfizetési megállapodásokra is.
Aki villamosenergia-számlájához kapcsolódó csoportos beszedési megbízással rendelkezik, annak a bankjának korábban adott megbízása az ELMŰ-ÉMÁSZ által kiállított végszámla beszedését követően az MVM Next által kiállított számlákra is érvényben marad. A változás kapcsán nincs teendője.
A Simple Pay rendszerben az ismétlődő fizetés jelenlegi beállítása megszűnik, az online bankkártyás fizetés pedig egy másik banki felületen lesz elérhető. Aki eddig elektronikus úton kapta számláit, továbbra is elektronikus formában tudja megtekinteni azokat szeptember 1-től az MVM Next online ügyfélszolgálatán (https://ker.mvmnext.hu/ee), ezzel további teendő nincs.
Aki banki átutalással fizeti számláját, minden esetben az aktuális számlán feltüntetett bankszámlaszámra teljesítse a befizetést. Fontos infó, hogy az MVM Next más bankszámlaszámokat használ, amelyek a villanyszámlákon megtalálhatók lesznek.
Az ügyfélszolgálati elérhetőségek augusztus 31-ig változatlanok. Az ügyfélszolgálati irodák helyszíne nem változik, azonban szeptember 1-től azokat már az MVM Next üzemelteti megváltozott nyitvatartási időben: hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8–14 óráig, szerda: 8–20 óráig.
Telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége: +36-20-474-9999, +36-30-474-9999, +36-70-474-9999 vagy +36-1-474-9999
A telefonos ügyfélszolgálat új nyitvatartási ideje: hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8–16 óráig, szerda: 8–20 óráig.
Az átállás miatt az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálati irodái augusztus 30-án és 31-én zárva tartanak, az online ügyfélszolgálat és a mobilapplikáció pedig augusztus 28. és szeptember 1. reggel 08.00 óra között nem lesz elérhető.
A villamosenergia-hálózat fenntartója és üzemeltetője Budapesten és Pest megye legnagyobb részén továbbra is az ELMŰ Hálózati Kft. lesz, amely szeptembertől két ügyfélszolgálati irodát működtet majd Budapesten és Érden.
A szolgáltatóváltásról további, részletes információt ide kattintva talál.
Forrás: 20.kerulet.ittlakunk.hu